niedziela, 29 kwietnia 2012

#5 Suknie prosto z japanstyle24.pl♥

Witam Was moi kochani :) Co u Was słychać ? U mnie dzisiaj było strasznie gorąco ... A spędziłam prawie cały dzień na dworku z koleżanką . Jedyna rzecz która mnie przeraża to , że dostałam zapalenia spojówki na prawym oku . Sama nie wiem dlaczego.Nie mam kropelek ale stosuję rumianek , mam nadzieję że wyleczy się to szybko ponieważ już 3 maja mam zbiórkę harcerską.

W dzisiejszym poście zamieszczę ciekawych przedmiotów od Japońskiej firmy .Tak szczerze mówiąc , pewnie każdy z nas ma jakąś rzecz z Chińskiego Centrum lub z allegro. Nie sądzę aby chińskie rzeczy miały słaby materiał , ja zawszę byłam zadowolona z nowego ciuszku ,a posiadam kilka rzeczy . Jednak sklep internetowy jest tańszy od wielu innych konkurencyjnych sklepów .Jest tam wszystko zaczynając od A kończąc na Z . Oto kilka przykładów sukienek bo dziś o nich mowa które zwróciły u mnie szczególną uwagę.







Jest masaaaa innych sukienek , i nie tylko są dodatki , bielizna , spodnie , bluzki Cała masa cudeniek .
Oto internetowy sklep ->www.japanstyle24.pl
Sklep ma ofertę dla blogujących .
Za każdy post umieszczony na blogu (w tym wypadku wspieram również ja) Dom Dziecka w Toruniu otrzyma 10 zł.W Podziękowaniu za umieszczony post każda blogerka lub bloger może otrzymać :
- 30%rabatu lub bon wartości 20zł na zakupy w naszym sklepie
- Torebki w cenie 50% niższej
- Prezent - niespodzianka od naszego sklepu (wysyłany na podany adres)
- Darmowa przesyłka zamówionych towarów
Gorąco polecam ! A ubrania mają z świetnym gustem ;)

Oto dzisiejszy OOTD .
Spodni nie widać , a zdj robione wczoraj więc nie widać zapalenia spojówki .
Chustka-chiński
Sweterek-H&M
Bluzka - bazarek.
Spodnie-norwegia , turkusowe rurki.


Naszyjnik-Haouse
Bransoletka-Haouse
Chustka-Chiński 

Pozdrawiam i liczę na kom. 
XOXO <3



+Dodaj do obserwowanych = ja cię dodam również .



15 komentarzy:

  1. miałam kilka sukienke japan style. One tylko ładnie wyglądają na foto i nic poza tym ;( szmaty jakich mało ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? Czasami tak jest . Ja wspieram Dom dziecka , dlatego robię reklamę.Czekaj na następny post jutro ♥

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Jesteś z Torunia? Ja też! Świetny blog. Oczywiście obserwuję i liczę na to samo. Z blogerkami planujemy spotkanie Toruńskich blogerek co umożliwiłoby rozjaśnienie nam tej sprawy z Toruńskim Domem Dziecka. Przesyłam link na którym się umawiamy: http://modnapolka.pl/forum/thread/view/id/10752 mam nadzieję do zobaczenia. Będę często wpadać na Twojego bloga. Pozdrawiam. P.S. Pierwsza sukienka z japan style bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://szafazszufladami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie chętnie ja zaproszę blogerki do tej akcji, mam nadzieję że będziemy w kontakcie :)
    dodałam do obserwowanych i liczę na to samo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog <3
    oraz outfit ; )
    obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne sukienki genialny out obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej przedostatniej sukience *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostatnia sukienka jest prześliczna!
    Obserwuję i liczę na to samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że u mnie nie ma harcerstwa ;/
    Jejuuuu śliczne te sukienki *_*

    ~`Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie świetne sukienki maja! :)
    Oczywiście obserwuje i życzę powodzenia w blogowaniu : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz u mnie ;3
    To dodajemy do obserwatorów ?:D Ja już się dodałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. dodalam do obserwatoruw licze na rev,zupcio blog!!!

    OdpowiedzUsuń