piątek, 27 kwietnia 2012

#3 blouse with a cross

Cześć :D . Dzięki za oglądalność i wysłuchanie mnie przez chwilkę ;)
Dziś chciałam Wam przedstawić następny "trend" tego sezonu . min. Bluzki z Krzyżem.




Oto kilka z nich niestety nie mogłam wszystkich jakie mi się podobały ponieważ prawa autorskie innych blogerek . Największą popularność , jak czytałam na necie zyskała ze wzorem panterki. Mnie się podoba ta bluzka lecz nie rozumiem co ma do przekazania {dlaczego krzyż ? Musi być na to wyjaśnienie}.
Normalna oryginalna bluzka taka kosztuje - do 30 zł na internecie . Nigdzie indziej jej nie widziałam
Najlepiej ją zrobić własnoręcznie bo wystarczy pójść do lumpka po wzór chyba że już taki macie wyciąć i przyszyć . Sama w sobie ta bluzka ma "To coś" I chyba właśnie sobie taką jutro wieczorkiem zrobię.

Co u mnie słychać.
A więc trochę lepiej , powiedziałam mamię że chyba będę zdawała warunkowo , oraz dostałam wiadomość że przyjęli mnie do drużyny harcerskiej oraz próbowałam połknąć łyżkę cynamonu ale mi trochę popaliło język i wargi raz jamę ustną więc nie polecam.{łyżka do zupy}.. Już lepiej . Co u Was ? :)
Pozdrawiam .

Ah bym zapomniała .Miałam Wam to dać w poprzedniej notatce a więc , jeżeli uwielbiasz śpiewać ta piosenka jest dla Ciebie. Hallelujah znana jako popularna piosenka z Shreka :)
KAROKE !

2 komentarze:

  1. tak dla jasności to takie bluzki wymyśliła chyba nie jaka Deyn ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe , nie wgłębiałam się aż tak żeby znaleźć twórcę , są hitem dlatego je tu umieściłam :) pozdrawiam.

      Usuń