niedziela, 3 czerwca 2012

#31 Pastelowo :)

Dzień dobry ! Piszę z samego rano ponieważ nie pisałam przez te 2 dni .Niestety nie mogłam byłam na pikniku naukowym i jak wróciłam padłam twarzą na łóżko zmęczona byłam bardzo.Tak poza tym wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka - tak wiem opóźnione ale nie miałam okazji tego powiedzieć Wam :)
Wstałam rano , zjadłam śniadanie pogadałam z siostrą i przyszłam napisać notkę .Notka ta  będzie o moim OTTD pastelowym dobrałam malutkie dodatki by powstał trochę OTTD pod kolor.
Zacznę od góry :
koszula-sklepik za rogiem
Spodnie-Norwegia
Buty-Step Buty
Naszyjnik-House 
A teraz kilka ciekawostek.
Spodnie mają kilka lat są tak zjechane i trochę krótkie że głowa mała ale je kocham i o dziwo się w nie mieszczę jeszcze trochę urosłam ale dzięki nim powstają boskie ottd..więc polecam wam kupić TURKUSOWE spodnie , zblakną i powstaną miętowe :)
Buty - z butami też było zabawnie ponieważ moja siostra kupiła je jeszcze wcześniej niż ja te spodnie , i znalazłam je ..Są w stanie okropnym haha , chodzić się da i potrzebowałam takich trampek :)
Więc polecam abyście szukali po zakamarkach różnych starych rzeczy ;) 

A i obiecałam Wam pokazać nowe buty są mega śliczne , na nodze prezentują się pięknie , naprawdę !Jak gdzieś w swoim mieście gdzieś jest ten sklep idź ! 
Kosztują one 10 zł :) 
A sprzedają się jak ciepłe bułeczki:)
Te niebieskie należą do mojej siostry a te białe do mnie. Ale i tak się wymieniamy!

PRZYPOMINAM IŻ OSOBY ANONIMOWE TEŻ MOGĄ KOMENTOWAĆ :)

+do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym :)
wasza ankaxx ♥


19 komentarzy:

  1. muszę się wybrać na jakieś zakupy ;] dziękuję za komentarzyk będę zaglądać jestem obserwującą :> zapraszam do mnie http://it-never-happiened.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor spodni <33
    zapraszam do mnie i do obserwowania bloga ;D
    będę bardzo wdzięczna :>

    OdpowiedzUsuń
  3. mega wyglądasz.
    ubóstwiam twój blog

    http://the-simple-styles.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka! :)
    obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świetnie dobrałaś kolory ! :)
    Dodaję do obserwowanych (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemne dla oka połączenie kolorów:))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie dobralas kolorki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny strój:) a szczególnie podoba mi się bluzka-głównie jej krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny OTTD ;**
    W jakim sklepie buty ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog , świetne zdjęcia ; p , a ten naszyjnik jest mega *___*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest świetna. Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ładny wzorek na tych białych butach :)
    Hehe, dobry sposób na te spodnie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. idelanie kolorki się ze sobą komponują :) bardzo fajnie to zgrałaś kochana :)
    p.s.
    uwielbiam tego kociaka hehe
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny c:
    Zajebiste buty *.* ten kotek jest fajny ;p
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam pastele ^^
    slicznie dopasowany stroj i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń