niedziela, 13 maja 2012

#19 Black Milk

Ojojoj.. cały dzień w domu siedziałam a wy ? nudy jak nie wiem co :c Nawet się nie ubrałam tylko w piżamie siedzę.. czyli wstać rano w tym samym ubraniu i położyć się spać mwaah .Dlatego że nie wybrałam OTTD na dziś , postanowiłam napisać coś na temat sklepu z ubraniem który stworzył kosmiczne legginsy :) Hmm ciekawi ? Oto ich strona facebooku . Cały czas jakieś nowości !!! Co u Was słychać ? U mnie po staremu .Pojutrze poprawiam się z tego niemieckiego i będzie git ♥
Oto kilka z rzeczy z tego sklepu :
Ale przyznam , drogie są te rzeczy nie ma co :D








































Trochę dużo tego ale rzeczy są mega oryginalne , od razu wpadły mi w oczko ♥
Do jutra <3
xoxo ankaxx <3

+do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym <3

7 komentarzy:

  1. ale świetne to wszystko!:)
    się naoglądałam;D
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są śliczne , z resztą leginsy i wszystko inne też <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmiczne te ubranka xd Ale myślę, że sama bym sobie coś stamtąd wybrała ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. coś tam można wybrać ale niektóre nie przypadły mi do gustu ;/ :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, piękne są <3 te komiksowe lity - genialne :D
    obserwujemy?
    http://rockcookieblog.blogspot.com/ - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń